gah ja tror ja blir galen!

vänner ? är man det när allt ska gå på ditt vilkor hela tiden och så fort jag ska ringa dig så messar du och har en massa jävla ursäkter , jag är trött på att alltid få ringa dig när de behagar dig. att allt alltid ska ske på dina jävla vilkor.
sluta! ge upp , försök inte få mig svartsjuk på din jävla tjej jag är inte svartsjuk för fem öre.
det du o ja hade är över försök förstå att jag inte saknar dig som partner utan som VÄN.
o sluta skicka massa jävla gullbilder på din tjejs små nallebjörnar, get a life. det märks så tydligt
vad du försöker med , men lilla du du lyckas inte göra mig svartsjuk, inte nu inte igår och inte imorrn ..!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Visst är hon ... Längtar till nästa avsnitt så man får se henne i Andra avenyn igen.

2009-02-08 @ 14:22:59
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0