ny viktblogg. stackare

Välkommen till min nya blogg . vem är jag? hur ser jag ut?
det är säkert någon som undrar någonting . här sitter jag bakom en dataskärm. helt anonym för er.
och det kommer jag fortsätta vara ett tag , tyvärr för endel kanske?
bilder kommer inte att visas , åtminstonde inte innan det börjat hända något på vågen.
och det kommer det med all säkerhet göra. men den som väntar på något gott.....

Vill du följa min kamp mot min vikt ? då är du välkommen att följa min blogg. mitt liv. mina problem.

skillnaden mellan min viktblogg och många andras viktblogg är att jag riktigt verkligen behöver gå ner i vikt.
just nu ligger jag på en vikt som motsvarar 107.3
förra veckan (måndag 19/1 1009) skrev jag in mig på viktväktarna för första gången.
Jag skrev in mig för att göra riktiga förändringar i mitt liv. som kommer göra stora skillnader i mitt liv också!

åter igen välkommen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller också på och kämpar med min bantning. Har just nu gått ner 4kg på 4 veckor och mer ska de bli. Tro på dig själv och ge dig inte! :P

2009-01-25 @ 23:41:43
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0